Biuletyn Informacji Publicznej
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie
Nabór na stanowisko specjalista ds. płac w WSCKZiU w Koninie

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie
ul. Przemysłowa 4, 62-510 Konin
ogłasza nabór  na stanowisko
specjalista ds. płac

Wymiar etatu: 1/1 etatu, zatrudnienie od dnia 01 października  2020 .
Miejsce wykonywania pracy WSCKZiU w Koninie, 62-510 Konin, ul. Przemysłowa 4
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Wymagania w stosunku do kandydatów:
I. Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej — art. 11 ust. 2 ustawy z 21XI 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.0.1282 t.j. )
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, 3)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie średnie i min. 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i min. 4 lata stażu pracy.

II. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe związane z naliczaniem  wynagrodzeń.
2) znajomość obsługi programów płacowych,  w szczególności programu Płace i Kadry  Optivum oraz  znajomość programów „Płatnik”, SIO, ePFRON, GUS, PABS., Microsoft Office
3) znajomość przepisów dotyczących  Ustawy Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy , Ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej postawie przepisów wykonawczych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów związanych z naliczaniem podatków od osób fizycznych i prawnych,
5) wiedza z zakresu problematyki prawa pracy,
6) samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole,
7) Znajomość i przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie obsługi księgowo-płacowej związanej z obliczaniem i sporządzaniem list płac dla pracowników  pedagogicznych i niepedagogicznych  WSCKZiU w Koninie,
  • wyliczanie i sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS, IWA oraz ich przesyłanie do ZUS za pomocą programu Płatnik;
  • zgłoszenia i wyrejestrowanie do ZUS,
  • sporządzanie i wysyłanie zaświadczeń i druków (do ZUS, US i innych instytucji) niezbędnych do ustalenia praw do zasiłków, świadczeń i innych należności dla pracowników oraz byłych pracowników,sporządzanie i ewidencja rocznych rozliczeń podatkowych (PIT11, PIT40, PIT 8AR, 4R),
  • obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), zgodnie z propozycjami komisji socjalnej i decyzjami dysponentów środków, w tym: przyjmowanie i obsługa wniosków o wypłatę świadczeń, weryfikacja kryteriów dochodowych i innych uprawnień do świadczeń, tworzenie list osób uprawnionych do wypłaty świadczeń,  sporządzanie i ewidencja list płac od świadczeń z ZFŚS dla pracowników oraz emerytów oraz rozliczanie podatku od osób fizycznych /PIT 8AR/,
  • współpraca z gł. Księgowym, Sekretarzem i Kierownikiem Gospodarczym,
  • sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i informacyjnej, (GUS, SIO, PFRON, PABS i inne,
  • przekazywanie dokumentów do składnicy akt zgodnie z procedurą obowiązującą w szkole,
  • kompletowanie dokumentów dotyczących płac, zasiłków chorobowych, stawek zaszeregowań, załączników do list płac, zwolnień lekarskich, oświadczeń podatkowych,
  • ewidencja pożyczek mieszkaniowych,
  • naliczanie i prowadzenie ewidencji umów zleceń i dzieło oraz rachunków za umowy, ocena zgodności z prawem oraz formalno – rachunkowym,
  • wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników szkoły, druki Rp-7 (zaświadczenia o wynagrodzeniu do ustalenia kapitału początkowego oraz do emerytury) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie spraw z zakresu PPK – Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń dyrektora szkoły i wykonywanie innych nie określonych wyżej czynności zleconych przez dyrektora i przełożonych.

IV. Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny
2)    życiorys (CV),
3)    kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4)    dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia,
5)    kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,
6)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
7)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8)    oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych


należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia   27.08.2020  r. w Sekretariacie Centrum lub na adres:   sekretariat@medyk.konin.pl z (tytuł  email : Specjalista ds. płac)
Osoba do kontaktu:  Ewelina Kubacka   063 2424215 wew. 26
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez  organizatora konkursu.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone w trzy miesiące po rozstrzygnięciu konkursu lub odesłane kandydatom na ich życzenie.
Na dokumentach prosimy zamieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r . o ochronie danych osobowych (t.j. z  2019 r. Dz. U. Nr 1781 ze zm.)

INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 373
Wprowadzony przez: Ewa Łętowska-Gościmińska
Data opublikowania: 2020-08-13 21:09:18
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Nie modyfikowano artykułu